Vietnam.vn - Nền tảng quảng bá Việt Nam

ទិដ្ឋភាពទូទៅនៃខ្សែរថភ្លើងក្រោមដី Nhon

Báo Dân ViệtBáo Dân Việt31/05/2024


Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 1.

ស្ថានីយ​ដេប៉ូ ដែល​រួម​បញ្ចូល​ផ្នែក​ផ្សេងៗ​គ្នា​ជា​ច្រើន​ត្រូវ​បាន​បញ្ចប់។ ការធ្វើតេស្តរថភ្លើង និងការហ្វឹកហ្វឺនសង្គ្រោះបន្ទាន់កំពុងដំណើរការ... ខ្សែរថភ្លើងក្រោមដីរបស់ស្ថានីយ៍ Nhon - Hanoi ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងដំណើរការនៅក្នុងខែកក្កដាឆ្នាំនេះ។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 2.

វីដេអូ ៖ ទិដ្ឋភាពទូទៅនៃ ខ្សែរថភ្លើងក្រោមដីស្ថានីយ៍ Nhon - Hanoi មុនពេលវាដំណើរការ។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 3.

ស្ថានីយ៍ Nhon Depot (Tay Tuu Ward ស្រុក Bac Tu Liem ទីក្រុងហាណូយ) នៃគម្រោងផ្លូវរថភ្លើងទីក្រុង Nhon - Hanoi Railway Station ត្រូវបានបញ្ចប់។ បន្ទាប់ពីការសាងសង់អស់រយៈពេលជាង 10 ឆ្នាំ និងជាង 4 ឆ្នាំនៃការដំឡើងរថយន្តរថភ្លើង ឥឡូវនេះរថភ្លើងជាច្រើនកំពុងដំណើរការសាកល្បង។

ជាមួយនឹងផ្ទៃដី 15 ហិកតា ដេប៉ូ ញន ដេប៉ូ - ហាណូយ រួមមានការងារដូចជាអគារប្រតិបត្តិការ (OCC) រោងរថភ្លើង ផ្ទះថែទាំ វិស្វកម្មអគ្គិសនី និងការងារជំនួយផ្សេងទៀត។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 7.

រូបភាពនៃឃ្លាំងរថភ្លើងនៅស្ថានីយ៍ដេប៉ូ។ រថភ្លើងជាច្រើនកំពុងស្ថិតក្រោមការសាកល្បង ដូច្នេះពួកគេអាចដាក់ឱ្យដំណើរការនៅខែកក្កដាឆ្នាំនេះ។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 8.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 9.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 10.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 11.

តំបន់ថែទាំ វិស្វកម្មអគ្គិសនី...

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 12.

វិស្វករថែទាំរថភ្លើង និងកម្មករ។ នៅចុងឆ្នាំ 2021 រថភ្លើងចំនួន 10 នៃគម្រោងរថភ្លើងក្រោមដីរបស់ស្ថានីយ៍ Nhon - Hanoi បានមកដល់ដេប៉ូ។ រថភ្លើងត្រូវបានផលិតឡើងតាមស្តង់ដារអឺរ៉ុប ក្រុមហ៊ុនផលិតគឺ Alstom (ប្រទេសបារាំង)។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 18.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 19.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 20.

ការងារ​នៅ​ដេប៉ូ​ត្រូវ​បាន​បញ្ចប់​ដោយ​រង់ចាំ​ដាក់​ឱ្យ​ដំណើរការ។ គម្រោង​ដេប៉ូ​បាន​ចាប់​ផ្តើម​នៅ​ថ្ងៃ​ទី​១២ ខែ​មករា ឆ្នាំ​២០១៣ រយៈ​ពេល​៧​ឆ្នាំ​បន្ទាប់​ពី​ស្ថានីយ​នេះ​ត្រូវ​បាន​បញ្ចប់។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 21.

កន្លែងបោកគក់រថភ្លើង។ រថភ្លើងក្រោមដីស្ថានីយ៍ Nhon - Hanoi ត្រូវបានសម្អាតដោយប្រើបច្ចេកវិទ្យាលាងសម្អាតដោយស្វ័យប្រវត្តិរបស់បារាំង ដំណើរការសម្អាតរថភ្លើងទាំងមូលចំណាយពេលត្រឹមតែ 3 នាទីប៉ុណ្ណោះ។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 22.

តំបន់ប្រតិបត្តិការ - OCC (រួមទាំង ប្រតិបត្តិការ ត្រួតពិនិត្យ និងបញ្ជាការនៃស្ថានីយ៍រថភ្លើងទីក្រុង Nhon - Hanoi ទាំងមូល ) នៅស្ថានីយ៍ដេប៉ូ។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 23.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 24.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 25.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 26.

បច្ចុប្បន្ននេះ បុគ្គលិកនៃក្រុមហ៊ុន Hanoi Metro One Member Limited Liability Company (Hanoi Metro) ចាប់ផ្តើមធ្វើការលើប្រតិបត្តិការសាកល្បងចាប់ពីម៉ោង 7:45 ព្រឹក និងបញ្ចប់នៅម៉ោង 4:45 ល្ងាច។ ជារៀងរាល់ថ្ងៃ (លើកលែងតែថ្ងៃសៅរ៍ និងថ្ងៃអាទិត្យ)។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 27.

ប្រតិបត្តិការសាកល្បងនេះត្រូវបានត្រួតពិនិត្យដោយអ្នកជំនាញបរទេសមួយចំនួន។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 28.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 29.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 30.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 31.

ប៉ារ៉ាម៉ែត្របច្ចេកទេសនៅ មជ្ឈមណ្ឌលប្រតិបត្តិការ ត្រួតពិនិត្យ និងបញ្ជាការនៃបណ្តាញផ្លូវរថភ្លើងទីក្រុង Nhon - Hanoi ទាំងមូល (OCC)។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 32.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 33.

កំណាត់ផ្លូវរថភ្លើងក្នុងទីក្រុង Nhon - Hanoi មានប្រវែង 12.5 គីឡូម៉ែត្រ កាត់តាមស្ថានីយកើនឡើងចំនួន 8 និងស្ថានីយក្រោមដីចំនួន 4 ដែលក្នុងនោះផ្នែកកើនឡើង (Nhon - Cau Giay) មានប្រវែង 8.5 គីឡូម៉ែត្រ និងផ្នែកក្រោមដី (Cau Giay - Hanoi station) មានប្រវែង 4 គីឡូម៉ែត្រ។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 34.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 35.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 36.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 37.

បន្ទាប់ពីការពន្យារពេលជាច្រើន គម្រោងនេះត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងចាប់ផ្តើមបម្រើអ្នកដំណើរនៅក្នុងខែកក្កដាឆ្នាំនេះ។ ការពង្រីកគម្រោងនេះបានបង្កើនការចំណាយ ដោយការវិនិយោគសរុបដែលបានស្នើឡើងមានចំនួន 34.530 ពាន់លានដុង កើនឡើងប្រហែល 4.905 ពាន់លានដុងធៀបនឹងផែនការដើម។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 38.

រូបភាពនៅខាងក្នុងស្ថានីយ៍ Nhon (S1)។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 39.

ការសាកល្បងអ្នកបើកបររថភ្លើងរត់លើខ្សែរថភ្លើងក្រោមដីស្ថានីយ៍ Nhon - Hanoi ។ ពីមុនអ្នកបើកបររថភ្លើងរាប់សិបនាក់មានវគ្គសិក្សាជាច្រើនដើម្បីដំណើរការរថភ្លើងនេះ។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 40.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 41.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 42.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 43.

ដើម្បីឡើងរថភ្លើង អ្នកដំណើរប្រើកាតប្លាស្ទិក ឬសំបុត្រកាក់។ សំបុត្រនីមួយៗអាចអូសបានតែម្តងគត់នៅពេលដែលទ្វារបើក។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 50.

នៅខាងក្នុងរថភ្លើងក្រោមដីស្ថានីយ៍ Nhon - Hanoi ។ រថភ្លើងនេះត្រូវបានបំពាក់យ៉ាងពេញលេញជាមួយនឹងគ្រឿងបរិក្ខារដូចជាម៉ាស៊ីនត្រជាក់ ខ្យល់ចេញចូល ប្រព័ន្ធវិទ្យុអ្នកដំណើរ ប្រព័ន្ធកាមេរ៉ា ប្រព័ន្ធភ្លើងឯករាជ្យ និងប្រព័ន្ធចាប់ផ្សែង អំពូល LED ដែលកែតម្រូវពន្លឺដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅពេលចូលទៅផ្នែកក្រោមដី។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 51.

ផ្នែកខាងក្នុងនៃរថភ្លើងត្រូវបានរចនាឡើងជាចម្បងនៅក្នុងពណ៌ប្រផេះស្រាល ដៃសម្រាប់អ្នកដំណើរដែលឈរនៅលើទូរថភ្លើងមានពណ៌ក្រហម។ រថភ្លើងក៏មានតំបន់អាទិភាពសម្រាប់ជនពិការ កៅអីសម្រាប់មនុស្សចាស់ ស្ត្រី និងកុមារ។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 52.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 53.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 54.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 55.

តំបន់ស្ថានីយ៍នៅតាមបណ្តោយខ្សែរថភ្លើងក្រោមដីត្រូវបានតុបតែង និងមានទេសភាពដ៏ស្រស់ស្អាត។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 56.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 57.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 58.
Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 59.

រថភ្លើងក៏ប្រើដំណោះស្រាយផ្តល់សញ្ញា CBTC (Communication-Based Train Control) ដែលហៅថា URBALIS ដែលជាដំណោះស្រាយកម្រិតខ្ពស់បំផុតរបស់ Alstom ជាមួយនឹងគុណសម្បត្តិដូចជារចនាសម្ព័ន្ធប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងដែលអាចបត់បែនបាន។ បង្កើនប្រសិទ្ធភាពសុវត្ថិភាព និងធានាការផ្តល់សេវាគ្មានការរំខានដល់អ្នកដំណើរ។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 60.

រូបភាពរថភ្លើងចូលស្ថានីយ៍ Nhon (S1)។

Toàn cảnh tuyến metro Nhổn - ga Hà Nội trước ngày đi vào hoạt động- Ảnh 61.

យោងតាមផែនការ រថភ្លើងក្រោមដីស្ថានីយ៍ Nhon - Hanoi នឹងដាក់ឱ្យដំណើរការពាណិជ្ជកម្មចាប់ពីខែកក្កដាឆ្នាំនេះ។

ឡឺ ហ៊ឺ - ផាម ហុង



ប្រភព៖ https://danviet.vn/toan-canh-tuyen-metro-nhon-ga-ha-noi-truoc-khi-di-vao-hoat-dong-20240531101429308.htm

Kommentar (0)

No data
No data

ប្រធានបទដូចគ្នា

ប្រភេទដូចគ្នា

ស្វែងយល់ពីដំណើរការធ្វើតែផ្កាឈូកដែលថ្លៃបំផុតនៅទីក្រុងហាណូយ
ទស្សនា​វត្ត​ដ៏​ពិសេស​ដែល​ធ្វើ​ពី​គ្រឿង​សេរ៉ាមិច​ជាង ៣០ តោន​ក្នុង​ទីក្រុង​ហូជីមិញ
ភូមិនៅលើកំពូលភ្នំនៅ Yen Bai៖ ពពកអណ្តែត ស្រស់ស្អាតដូចទឹកដីទេពអប្សរ
ភូមិលាក់ខ្លួនក្នុងជ្រលងភ្នំ Thanh Hoa ទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរណ៍មកទទួលយកបទពិសោធន៍

អ្នកនិពន្ធដូចគ្នា

បេតិកភណ្ឌ

រូប

អាជីវកម្ម

No videos available

ព័ត៌មាន

ប្រព័ន្ធនយោបាយ

ក្នុងស្រុក

ផលិតផល